12 Նոյեմբերի, 2021
ԱլԳ և ԵՄ երկրների շուկաներ հայկական բրենդերի դուրս բերման և ՀՀ մրցակցային առավելություններն իրացնելու նպատակով հետազոտություն

   Աշոտ Միրզոյան

                                                                                                     Սպառողների աջակցման կենտրոն ՀԿ

         ԱլԳ ՔՀՖ ՀԱՊ  ԱԽ2

«ԱլԳ և ԵՄ երկրների շուկաներ հայկական բրենդների դուրս բերման և ՀՀ մրցակցային առավելություններն իրացնելու նպատակով» հետազոտությունն իրականցվել է «Սպառողների աջակցման կենտրոն» հասարակական կազմակերպության (ՍԱԿ ՀԿ) ղեկավարի և օգնականի կողմից, ք. Երևանում տեղական արտադրող/արտահանողների ու անհատ ձեռներեցների շրջանում առցանց, հեռախոսային հարցումների և  առկա հանդիպումների միջոցով:

Հաշվի առնելով այն, որ ԵՄ և ԱլԳ երկրներների շուկաներում հայկական բրենդների հետ կապված խնդիրները բավարար ուսումնասիրված չեն, անհրաժեշտություն է առաջացել իրականացնել լրացուցիչ հետազոտություն: Ելնելով դրանից՝ ծրագրի նպատակն էր հետազոտել հայկական բրենդների առաջխաղացմանը, ԵՄ և ԱլԳ երկրներների շուկաներ դուրս բերմանը խոչընդոտող խնդիրները, բացահայտել նրանց առաջխաղացմանը նպաստող լուծումներն ու կազմել ԱլԳ և ԵՄ երկրների շուկաների հետ ինտեգրման ճանապարհային քարտեզ:

Ուսումնասիրությունն ամբողջությամբ կարելի կարդալ այստեղ: